01 July 2012

Selamat Hari Lahir Suamiku…

In The Name of Allah The Most Gracious The Most Merciful

Assalamualaikum semua…Apa khabar..Semoga dalam lindungan rahmat dan diperteguhkan kita untuk berada di jalanNYA.

Alhamdulillah hari ni 2/7 adalah hari lahir husband saya. Dah genap 25 tahun hari ni. Dah sebulan lebih jugak kami nikah. Rasa macam baru je. Ramai jugak yang tanya camne dah kahwin ni… Huhu..Biasa je kot..Ada kalanya happy, ada kalanya sedih. It’s a good experience though..

Semalam ke A&W. Celebrate birthday husband. Makan burger je pun without a cake. Nak beli cake yang besar nanti membazir. Kami berdua je nanti sape yang nak habiskan cake tu pulak. Huhu..

 

IMG1353

"Dah sebulan lebihkan kita kahwin. Tak sangka pulak..Happy ke kahwin dengan abang?” tanya husband saya.

“A’ah..tula..Kejap je masa berlalukan… Ok je kot.. Sebab kita macam kawan. It’s not sort of marriage yang formal sangat. So macam okla.. We can share everything. I enjoy it that way. So, happy je..”, Jawab saya.

Memang dalam tempoh sebulan lebih ni macam-macamjugak yang kami lalui. Tambah-tambah husband keje kat Perak, saya pulak belajar di USM. Long distance relationship memang tak best pun walaupun saya ada lebih banyak masa untuk study. Huhu…Saya ni banyak kerenahnya. Tak semua orang boleh tahan dengan perangai saya ni. Kadang-kadang husband pun pening dengan saya ni. Kejap camni, kejap camtu. Then gelabah tak tentu pasal kadang-kadang. Jawapan saya, itulah perempuan namanya. huhu..Ayat nak escape.

Weekend ni saya spend masa dengan suami saya je. Well, my husband’s speciality is cooking. Cakap je nak masak apa, mesti dia boleh masak. Sejak kahwin tak pernah sekali pun saya masak. Pernah buat popia je.Tu pun sikit je. huhu. Saya memang fail sikit bab masak ni…

 

IMG1345

IMG1269

IMG1293

IMG1295

IMG1336

IMG1348

IMG1350

IMG1352

 

Those are all cooked by him. Tak tau la bila saya akan memasak. huhu.. Hope one day insyaallah…

 

To my husband:

On this special day, I wanna wish you Happy Birthday,

May Allah Bless you always,

May Allah guide you and keep you in His Path,

Thank you for taking me as your wife,

Thank you for always concern and taking good care of me,

Thank you for always be patient when dealing with me,

May He keep us in this marriage till Jannah, Insyaallah.

 

547875_10150938458914496_246804573_n

 

With Love,Red heart

NUR

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Site Meter