28 February 2012

KINA’S BLOGSHOP

STICKY POST
(Scroll down for new updates)


In The Name of Allah The Most Gracious The Most Merciful

Alhamdulillah, atas saranan adik saya, Bidadari Besi, dan dengan izin Allah yang telah menggerakkan hati dan anggota saya untuk berniaga. Tapi saya mulakan dengan kecil-kecilan dulu. Barang pun belum banyak lagi. Promote pun belum buat lagi sebab sekarang ni cuma curi-curi masa je dalam kesibukan nak menyiapkan proposal. Insyaallah nanti nak bincang dan plan untuk step seterusnya dengan adik dan umi. Saya ni buta sikit kalau bab nak berniaga ni. Memang sangat tak minat sebenarnya. Tapi cuba juga untuk kali ni. Jemput semua ke blogshop saya disini.

Antara barang yang saya jual adalah:




Kami juga menyediakan perkhidmatan untuk membuat akaun syarikat dan perkhidmatan membina laman web dan personal blog. Klik pada gambar untuk details.

Perkhidmatan membuat akaun syarikat
Perkhidmatan membina laman web dan  personal blog


Jemput la ye ke blogshop saya…^_^
Kalau berminat boleh mesej di fb atau email ke alamat ni ns.nurqina@gmail.com atau haniey_qina@yahoo.com

With loveRed heart,
NUR

3 comments:

farahD

Salam,

Jenguk2 ke website sy on handmade yea...Nice knowing you dan sy follow ! Sy pun USM gak =)

www.scrapaperclip.com

atau personal blog http://jijana.blogspot.com

Thanks do let me know to exchange oke =)

Khumaera Ismail aka Mariam Ismail

salam kina. wah, da da blogshop ea.maera lum review blog kina lagi.nanti maera buatkan k. =)

nurkina

Wslm....aah..jemput la ye...=)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Site Meter